ספקית התוכנה לניהול גופי מדיה, סינטקמדיה הישראלית, הודיעה היום על רכישת StorerTV האמריקאית. המיזוג בין החברות מתבצע בתחום הפעילות של סינטקמדיה, ותורם להרחבת היצע הפתרונות שלה עבור רשתות שידור. היקף הרכישה לא פורסם, אולם על-פי הערכות שונות מדובר בעשרות מיליוני דולרים.
סינטקמדיה הוקמה בשנת 2000 ועברה מספר גלגולים. את חייה כסטארט-אפ סיימה החברה בשנת 2011 כאשר קרן ריברווד רכשה את הבעלות בחברה לפי שווי של 110 מיליון דולר. הפתרונות של החברה מתרכזים בייעול תהליכי העבודה בתחום המדיה הטלוויזיונית כולל ניהול מכירות, לוחות משדרים, ומדידת שיעורי צפייה. רשימת הלקוחות של החברה כוללת את הרשתות NBC Universal, ABC, CBC Canada ואחרות.
סינטקמדיה, שמנוהלת על-ידי אמוץ ירדן, עולה בשנים האחרונות לכותרות בעיקר כאשר מדובר על הרפתקאות אסטרטגיות. החברה, שנמצאת רוב הזמן מתחת לרדאר התקשורת, קיבלה חשיפה כאשר ניסתה להשתלט על פילת מדיה בתחילת 2009.
המהלך העניק הצצה לביצועים של סינטקמדיה: מכירות החברה במחצית 2008 הסתכמו ב-11.6 מיליון דולר, הרווח התפעולי היה 2.4 מיליון דולר, והחברה רשמה שיעורי צמיחה של כ-50%. אם מניחים שהחברה שמרה על מסלול צמיחה מאז וסדר הגודל של הרווחיות לא הורע (עמד על כ-20% מההכנסות ב-2008), אזי ניתן להעריך את הכנסות החברה ב-30-40 מיליון דולר בשנה, כאשר הרווח התפעולי מסתכם ב-5-10 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.