חברת מארס, המחזיקה במותג M&Ms, החליטה לחזור לגישה המסורתית ולא לחשוף את הקמפיין שלה לסופרבול לפני האירוע.
גישה זו, שהייתה נהוגה לפני מספר שנים, כבר אינה מקובלת בשוק, וכמעט כל הספוטים משוחררים לרשת מספר ימים לפני האירוע במטרה לייצר באזז.
לטענת אנשי החברה, החשיפה של הקמפיין רק באירוע עצמו תיצור ציפייה בקרב הצופים ותגדיל באופן כללי את השיחה סביב המותג.
החברה סירבה לחשוף את הנתונים של הקמפיין ואפילו את הפוקוס שלו. הדבר היחיד שפורסם הוא שהסלוגן יהיה "With M Better" - סלוגן חדש במסגרת גל פרסומי עדכני של החברה.
בשנה שעברה הקמפיין כלל דמות חדשה - Ms. Brown, אך הספוט של 2012 לא צפוי לכלול הפתעה מסוג זה.
משחק הסופרבול ייערך ב-3 בפברואר. רשת CBS שתשדר את האירוע הודיעה כי מכרה את כל מלאי הפרסום. מחיר ספוט נע סביב 3.8 מיליון דולר ל-30 שניות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.