חברת פרטנר סוגרת מוקד טלפוני באשדוד. מדובר במוקד שתקופת השכירות שלו מסתיימת, ובמסגרת השינויים המבניים שהחברה עורכת בימים אלה, היא החליטה להעתיק את פעילות המוקדנים לראש העין, היכן שממוקם מטה החברה. מדובר על כ-100 עובדים שיעברו, ובמידה ומי מהם יחליט שאינו מעוניין לעבור, ייחשב הדבר עבורו כפיטורין.
פרטנר הודיעה עוד כי הנסיעה לראש העין תיחשב כשעת עבודה, כדי לצמצם את הפגיעה בעובדים. סגירת מוקדים וסניפים מתבצעת על ידי החברות הסלולריות הוותיקות שמנסות לצמצם את הוצאותיהן בעקבות התחרות מצד החברות החדשות.
מחברת פרטנר נמסר בתגובה: "כפי שדווח בעבר, החברה פועלת נמרצות לטובת העצמת חווית הלקוח במתן שירות איכותי ומצטיין. במסגרת זו וכחלק מהמחויבות לייעול תהליכי השירות, מבצעת החברה כינוס פעילויות. פעילות מוקד השירות הטלפוני באשדוד תכונס למוקד הראשי בראש העין. לכל העובדים באשדוד ניתנת אפשרות המשך העסקה בראש העין במסגרתה מעמידה החברה הסעה לנוחיותם. כמו כן, למניין שעות העבודה תתווסף שעה נוספת עבור הנסיעה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.