איגוד השיווק הישראלי בחר בדניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת סודה סטרים העולמית, כאיש השיווק של השנה.
באיגוד נימקו את הבחירה בכך שבירנבאום הוביל את סודה סטרים למעמד של אחת מהחברות הישראליות הצומחות בעולם.
בנובמבר 2010 הוביל בירנבאום הנפקה מוצלחת של החברה בנאסד"ק לפי שווי של 336 מיליון דולר. מאז צומחת החברה, ושווי השוק שלה הנוכחי הוא כ-992 מיליון דולר. ברבעון השני של 2012 דיווחה החברה על הכנסות שיא שהסתכמו ב-103 מיליון דולר.
באחרונה השיקה סודה סטרים את קו המוצרים החדש גם בישראל בהובלתו של אפי אשל. באמצעות קמפיין שיווקי ראשון ונרחב, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, החברה פועלת להרחיב את הפעילות הקמעונאית שלה בארץ, בין היתר באמצעות השקת מוצרים חדשים המותאמים לצרכן הישראלי ובעזרת פעילות ענפה ברשתות מובילות.
בקיץ האחרון השיקה החברה את קפסולות הטעמים. בנוסף, החברה הציבה בנתב"ג את כלוב הבקבוקים הישראלי, כחלק מהקמפיין העולמי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.