חברת פלרם , המייצרת ומשווקת לוחות ומוצרים תרמופלסטיים קשיחים, תחל למכור ממוצריה לרשת ה-DIY הגדולה בגרמניה בהיקף כולל של כ-100 מיליון שקל. חברת הבת באירופה חתמה עם רשת פרקטיקר (Praktiker), רשת למכירת מוצרי "עשה זאת בעצמך", לאספקת מוצרים ללמעלה מ- 300 חנויות הרשת בגרמניה ולוקסמבורג.
רשת פרקטיקר היא כאמור הרשת הגדולה בגרמניה לתחום ה-DIY המחזיקה בכ-420 חנויות ב-10 מדינות אירופה, בינהם טורקיה, בולגריה, פולין, רומניה ועוד. הרשת מעסיקה כ-27,000 עובדים. החוזה נחתם לתקופה של 3 שנים, כשפלרם מעריכה כי העסקה תניב הכנסות בהיקף של 30 מיליון שקל ב-2013 ולהערכת החברה מעל ל-30 מיליון שקל בכל אחת מהשנתיים שנותרו עד לסיום ההסכם.
עלויות הראשוניות הכרוכות בכניסה לרשת, נאמדות בכ-5 מיליון שקל. פלרם מייצרת ומשווקת לוחות תרמופלסטיים קשיחים ומוצרים מוגמרים מפוליקרבונט, החל מגגונים, פרגולות, חניות לכלי רכב, פתרונות אחסון שונים - והכל בשיטת עשה זה זאת בעצמך.
החברה מחזיקה באתרי ייצור ופיתוח בשלוש יבשות, ומשווקת כ- 90% מתוצרתה בחו"ל בעיקר לאירופה, אנגליה וארה"ב. מכירות החברה בתשעת החודשים הראשונים הסתכמו בכ-921 מיליון שקלים, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ורווח נקי של כ-36 מיליון שקלים לעומת 27 מיליון שקלים אשתקד.
ארנון אשד, מנכ"ל פלרם, מציין כי "מדובר בהסכם מאוד מהותי עבורנו, הסכם שיביא בשנה הבאה ובזו שאחריה לגידול מאוד משמעותי במכירות באירופה. מדובר במהלך אסטרטגי אשר מעמיק ומרחיב את אחיזתנו במרכז אירופה בכללותו ובשוק ה- DIY בפרט, אשר התאפשר נוכח הניסיון המצטבר הרב של החברה בתחום וההכרה מצד רשתות הריטייל באיכות המוצרים שלנו ובשירות ודיוק רשת ההפצה שבנינו ביבשת". אשד הוסיף כי התחלת השיווק במתכונת החדשה צפויה להתרחש בחודשים הקרובים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.