החודש האחרון של 2012 הציג תמונת סטטוס-קוו בין אתרי האינטרנט הישראליים המובילים. מבין 20 האתרים המובילים, רק במקום ה-19 נרשמה תזוזה בין האתרים, כשאתר זכיינית ערוץ 2 רשת רושם בדצמבר זינוק מרשים של כ-40% במספר הגולשים בפועל החודשי והממוצע היומי. בכך, הוא תופס את מקומו של אתר ערוץ הספורט, שאמנם רושם עלייה של כ-4.5% אבל זה לא הספיק לשמור על מעמדו - כך עולה מנתוני חודש דצמבר של הוועדה למדרוג הגלישה באינטרנט, באמצעות נתוני חברת גמיוז.
במעלה הטבלה, אתר ynet רושם ירידה של כ-10% בשיעורי הגלישה החודשית והיומית, מה שמגדיל את הפער מוואלה, ששומרת כרגיל על המקום הראשון עם 2.5 מיליון גולשים בפועל בחודש לעומת 2.1 מיליון של ynet.
אתר מאקו נשאר במקום השלישי ללא שינוי עם 1.7 מיליון גולשים, כשבמקום הרביעי תפוז מזנק ב-10% ומגדיל את הפער מנענע10 שנמצא במקום החמישי, לאחר ירידה של כ-5% בכמות הגולשים החודשית והיומית. שינויים נוספים אפשר לראות באתר זאפ, שרשם עלייה של 11% בחודשי ו-13% ביומי.
"גלובס" רושם עלייה
בזירת אתרי הכלכלה, אתר "גלובס" רשם עלייה קטנה במספר הגולשים החודשי והיומי וממשיך לשמור על פער משמעותי במרבית הפרמטרים לעומת אתרי הכלכלה המתחרים.
כך, לאתר "גלובס" גלשו במהלך דצמבר ממוצע יומי של 100 אלף גולשים בפועל, לעומת "דה מרקר" עם 90 אלף גולשים ו"כלכליסט" עם 83 אלף גולשים. אתר "גלובס" גם מוביל בזמן השהייה הממוצע לגולש וכן במספר הדפים הנצפים באתר (חשיפות).
ברמה החודשית, אתר "דה מרקר" מוביל עם 696 אלף גולשים, "גלובס" אחריו עם 587 אלף, ו"כלכליסט" במקום השלישי עם 550 אלף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.