חברת כלמוביל טרייד אין פרסמה היום את דוח המכירות שלה לשנת 2012 מהם עולה כי חלה עלייה של כ-10% בשנה הקודמת בהיקף עסקאות הטרייד אין על כלי רכב חדשים לעומת השנה שקדמה לה. כלמוביל טרייד אין הודיעה כי בשנת 2012 מכרה בסה"כ כ-4500 כלי רכב - עלייה של 6% לעומת שנת 2011.
מפילוח נתוני המכירות עולה כי 48% מהמכירות היו של מכוניות משפחתיות, 14.6% מיני וסופר מיני, 7.7% מנהלים, 15.5% רכבי SUV ו- 14% רכבי יוקרה. בחברה מציינים כי מחיר רכישה ממוצעת עמד על 60 אלף שקל ואילו מחיר הרכישה הממוצע של רכב יוקרה עמד על 255 אלף.
"אנו מזהים מגמת גידול של כ-10% בעסקאות טרייד אין בעת רכישת רכב חדש ביחס לשנת 2011", אמר גילי פריאנטה, מנהל חטיבת הטרייד-אין פרטיות בקבוצת כלמוביל, יבואנית יונדאי מיצובישי ומרצדס. "יותר ויותר לקוחות בוחרים במודל של 'מפתח תמורת מפתח'".
הרכבים שנמכרו הכי מהר בשנת 2012 הם רכבים בקטגוריית המיני כנראה כתוצאה מהרצון לקנות רכבים קטנים וחסכוניים יותר, לדברי פריאנטה. הם נמכרים במהירות גבוהה פי 2 מרכבים בקטגוריית הקומפקט- כ-30 יום לעומת כ-60 יום. הרכב שנמכר הכי מהר בקטגוריית המיני הינו יונדאי i10 אשר נמכר תוך כ-17 יום בממוצע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.