מספר גולשי האינטרנט היומי גדול בכ-20% ממספרם היומי של צופי הטלוויזיה, קוראי העיתונים ומאזיני תחנות הרדיו - כך עולה מסיכום שנת 2012 של הוועדה למדרוג הגלישה באינטרנט.
על-פי הסיכום, כמות הגולשים היומית עומדת על 4 מיליון גולשים. זאת, בעוד שכמות הצופים היומית בערוצי הברודקאסט ובערוצי הכבלים והלוויין עומדת על 2.48 מיליון. כשמוסיפים לכך את קוראי העיתונים היומיים ואת מאזיני הרדיו מגיעים ל-3.3 מיליון איש, ומכאן לפער האמור בינם לבין גולשי האינטרנט.
נתוני הוועדה מצביעים על כך שבישראל יש 5.2 מיליון גולשי אינטרנט, המהווים 77% מהאוכלוסייה. 91.8% מהם גולשים מהמחשב (נייח או לפטופ), בעוד 46% גולשים מהמובייל ו-18% גולשים מהטאבלט.
השיעור הגבוה ביותר של גולשי אינטרנט הוא בקרב בני 15-17 (97.1%), כשפחות ממחצית מבני 65 ומעלה גולשים באינטרנט (45.7%).
נתוני 2012 מצביעים גם על תחומי העניין המובילים של הגולשים לאתרים הישראליים. מהנתונים ניתן ללמוד כי התחום העיקרי הוא חדשות, שתפס תאוצה ברבעון האחרון של השנה - בין היתר על רקע מבצע "עמוד ענן", והגיע ליותר מ-2.5 מיליון גולשים.
התחום השני הפופולרי הוא בידור ואחריו לוחות, בלוגים ופורומים שצמחו במהלך השנה. במקום החמישי נמצא תחום הכלכלה ואחריו הקניות, הספורט ואוכל.
תחומי התעניינות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.