טוויטר - המותג הכי מדובר ברשתות החברתיות ב-2012

המותג טוויטר הוזכר 2.8 מיליארד פעמים בשיחות ברשת ■ במקום השני אפל עם 1.1 מיליארד אזכורים, ובמקום השלישי פייסבוק עם מיליארד אזכורים

טוויטר הוא המותג הכי מדובר ברשתות החברתיות - כך עולה ממחקר שערכה חברת Infegy המתמחה בניתוח המדיה החברתית. על-פי המחקר, המותג טוויטר הוזכר 2.8 מיליארד פעמים במהלך שיחות ברשת ב-2012.

במקום השני נמצא המותג אפל עם 1.1 מיליארד אזכורים, והרשת החברתית פייסבוק במקום השלישי עם מיליארד אזכורים.

מפילוח הנתונים עולה כי 60% מהאזכורים של טוויטר היו בחשבונות של הרשת עצמה ובעמודים פתוחים של פייסבוק. השאר היו בבלוגים ובטוקבקים באתרי חדשות.

עוד מותגים ברשימה הם מיקרוסופט, יו-טיוב, גוגל ואמזון.

המותג הראשון שאינו מעולם הדיגיטלי הוא דיסני, שהוזכר רבות סביב עסקת רכישת החברה שמחזיקה במותג "Star Wars". דיסני שילמה תמורת החברה 4 מיליארד דולר, בעסקה שנחתמה בחודש אוקטובר שעבר.