טוויטר הוא המותג הכי מדובר ברשתות החברתיות - כך עולה ממחקר שערכה חברת Infegy המתמחה בניתוח המדיה החברתית. על-פי המחקר, המותג טוויטר הוזכר 2.8 מיליארד פעמים במהלך שיחות ברשת ב-2012.
במקום השני נמצא המותג אפל עם 1.1 מיליארד אזכורים, והרשת החברתית פייסבוק במקום השלישי עם מיליארד אזכורים.
מפילוח הנתונים עולה כי 60% מהאזכורים של טוויטר היו בחשבונות של הרשת עצמה ובעמודים פתוחים של פייסבוק. השאר היו בבלוגים ובטוקבקים באתרי חדשות.
עוד מותגים ברשימה הם מיקרוסופט, יו-טיוב, גוגל ואמזון.
המותג הראשון שאינו מעולם הדיגיטלי הוא דיסני, שהוזכר רבות סביב עסקת רכישת החברה שמחזיקה במותג "Star Wars". דיסני שילמה תמורת החברה 4 מיליארד דולר, בעסקה שנחתמה בחודש אוקטובר שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.