יבואנית מוצרי החשמל BSH השיקה היום (ב') אולם קונספט למותג היוקרה הגרמני GAGGENAU המתמחה במוצרי חשמל אינטגרליים למטבח, ובכך הכריזה על העמקה משמעותית של פעילות המותג בישראל.
עד כה שווקו מוצרי היוקרה באופן מצומצם ובעיקר במתכונת של יבוא אישי, ולראשונה יתקיים יבוא מלא של כל קו המוצרים. האולם ממוקם בהרצליה פיתוח ובהעמקת הפעילות ובפתיחתו הושקע סכום של כשני מיליון שקל.
המותג הגרמני נוסד ב-1683, והוא ממוקם במקום התשיעי ברשימת 30 מותגי היוקרה המובילים שמפורסמת בעולם, וכמותג מוצרי החשמל היחיד ברשימה זו.
הציפייה, לפי חברת BSH, היא לכבוש נתח של 50% מנישת מותגי היוקרה למטבח, בהם בולטים מותגי מילה הגרמניים (ביבוא אלקטרה), המותג השוויצרי VZUG והמותג האמריקאי סאב זירו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.