אחרי שמכרה בקיץ האחרון את זכויות השידור במחיר שיא של 3.018 מיליארד ליש"ט ל-3 עונות (2013/2014-2015-16), ממשיכה הפרמיירליג לפרק את חבילות הדיגיטל ולשווק אותן במחירי עתק. המהלך האחרון כולל מכירת זכויות השידור של קליפים חיים במהלך משחקים מהליגה האנגלית הבכירה לתאגיד News International שבבעלות רופרט מרדוק, עבור סכום כולל של 20 מיליון ליש"ט.
המשחקים ישודרו באפליקציות האינטרנט והסלולר של שלושה גופי תקשורת שבבעלות News International - "הטיימס", "הסאנדיי טיימס" ו"הסאן". ההסכם ייכנס לתוקף בעונת 2013/14 ויכלול 3 עונות משחקים, עד קיץ 2016.
במסגרת ההסכם ישודרו קליפים של כל 380 המשחקים של הפרמיירליג מדי עונה, כאשר הצופים יוכלו לקבל לאפליקציות הסלולר והאינטרנט קליפים חיים (או ליתר דיוק "כמעט חיים") - קטעים קצרים בשידור ישיר ממשחקי פרמיירליג שמתקיימים באותו רגע. בסך הכל יקבלו הצופים מכל משחק 8 קטעים חיים בני 30 שניות לאפליקציות הסלולר של "הטיימס", "הסנאדיי טיימס" ו"הסאן" תוך כדי המשחק עצמו, מלבד המשחקים של המחזור שייפתחו בשבת בשעה 15:00. בכל יום שני בשבוע יועברו קליפים בני 60 שניות גם לאפליקציות האינטרנט של שלושת העיתונים.
בהסכם הנוכחי, שיסתיים בתום העונה, מוחזקות זכויות הדיגיטל של הפרמיירליג בידי יאהו! (אינטרנט) ו-ESPN (סלולר).
ההסכם הנוכחי ממשיך לחזק את השליטה של רופרט מרדוק בפרמיירליג, אחרי שסקיי שבבעלותו רכשה בקיץ האחרון 5 מ-7 חבילות המשחקים של הפרמיירליג לשידור באנגליה לעונות 2013/14-2015/16. עבור הזכויות הטלוויזיוניות התחייבה סקיי לשלם סכום שיא של 760 מיליון ליש"ט לעונה - ממוצע של 6.6 מיליון ליש"ט לכל משחק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.