תקציב הפרסום של חברת הביטוח הפניקס יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". על התקציב מתמודדים 3 משרדי פרסום: אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן - המטפל בתקציב כיום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הפניקס עמד ב-2010 על כ-2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2011 ירד היקף הפרסום של החברה באופן משמעותי לכ-350 אלף דולר בלבד, וב-2012 נרשם גידול מסוים ל-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון.
למשרדים יש ניסיון בתקציבי ביטוח
בתקציב הפרסום של הפניקס מטפל משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, שקיבל אותו לפני כ-3 שנים מידי משרד הפרסום גלר-נסיס. בעת קבלת התקציב כבר טופל במשרד גם תקציב הפרסום של אקסלנס נשואה, שבו מחזיקה הפניקס 40% מהמניות. הכוונה הייתה שהמשרד יטפל בשני המותגים במקביל.
מול ענבר-מרחב-ניסן יתמודדו עתה שני משרדים מנוסים מאוד בתחומי הביטוח: אדלר-חומסקי טיפל במשך מספר שנים בתקציב הפרסום של המותג ביטוח ישיר מקבוצת איי.די.איי, ועמד מאחורי הקו הפרסומי בו כיכב משה איבגי בתפקיד "דוד הכי טוב".
ברוקנר -נטע-יער טיפל בתקציב מימון ישיר - החלק הקטן יחסית של קבוצת הביטוח איי.די.איי. בחלק הארי של הפרסום שיצר המשרד לחברה כיכב השחקן שמוליק לוי בתפקיד ג'ק רובניזון, העומד בכל פעם בסיטואציה קומית אחרת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.