הסטארט-אפ הישראלי Vstory השלים גיוס של חצי מיליון דולר

החברה פועלת בתחום המציאות הרבודה - טכנולוגיה המאפשרת הצגה של מידע נוסף במסך הסמארטפון/טאבלט, על-גבי תמונה של מוצר מסוים או של המציאות עצמה

הסטארט-אפ הישראלי Vstory, השלים סבב גיוס הון בסך חצי מיליון דולר. מדובר בסבב הגיוס הרשמי הראשון של Vstory, כאשר עד עכשיו גייסה החברה 280 אלף דולר ממכרים ומשפחה.

את הגיוס הובילו קרן רודיום של דניאל רקנאטי, דיוויד בראון, מייסד buy.at (שנרכשה על ידי AOL תמורת 100 מיליון דולר), ראול גושה, מנכ"ל חברת erevmax וקבוצת משקיעים פרטיים. בכך משלימה החברה גיוס כולל בסך 780 אלף דולר.

Vstory הוקמה ב-2011, היא מעסיקה 12 עובדים, והיא פועלת בתחום המציאות הרבודה - טכנולוגיה המאפשרת הצגה של מידע נוסף במסך הסמארטפון/טאבלט, על-גבי תמונה של מוצר מסוים או של המציאות עצמה.

האפליקציה של החברה מאפשרת לסרוק תמונות של מוצרים, או אפילו של אדם מסוים ולקשר אותה לתוכן רצוי. למשל, קליפ, מסמך או קובץ אודיו. האפליקציה ניתנת להורדה למכשירי אייפון או אנדרואיד.

"האפליקציה שלנו מחברת בין העולם הפיזי והדיגיטלי", אומר יורם בן צבי, מנכ"ל Vstory, "היא מאפשרת לנו להיות באינטראקציה עם חפצים דוממים שעומדים מולנו".

גיוס הכספים מיועד לפיתוח ושדרוג האפליקציה. לקוחות החברה הם מותגים, עיתונים ומוזיאונים.