גולן טלקום מעדכנת את האסטרטגיה השיווקית שלה לנוכח השינויים בשוק הסלולר, ובקרוב היא תודיע על מהלך חדש במסגרתו תקים עמדות מכירה בכ-30 סניפים של רשתות בסט מובייל ובאג, ותציע את שירותיה על ידי נציגים שלה.
בנקודות המכירה יימכרו כרטיסי סים ותבוצע אקטיבציה לסים ולמכשיר של הלקוח. בכך, מגיבה גולן טלקום למהלכי התחרות השונים בשוק בשבועות האחרונים ויוצרת נקודות ממשק ללקוחות שנרתעו מביצוע רישום לשירותיה דרך אתר האינטרנט שלה.
גולן טלקום מוכרת כרגע דרך אתר האינטרנט שלה בלבד. יכולת המכירה דרך האתר היא מוגבלת משום שיש לא מעט לקוחות שנרתעים מרכישת השירות בצורה כזו, ומעדיפים קנייה פנים אל פנים. לקוחות גם מעדיפים לוודא שאחרי שהם מקבלים את הסים, המכשיר שלהם עובד ופועל כשורה, ולכן לצד המכירה דרך האתר מתבקשת גם האפשרות למכירה פרונטלית.
אגב, פרטנר הצליחה בשיטה הזו עם המותג 012 מובייל, שכן מלבד ההצטרפות ל-012 דרך אתר ייעודי, היא גם פרסה נקודות מכירה ברחבי הארץ למכירת השירות.
השוק הסלולרי נמצא בנקודת רתיחה בשבועות האחרונים בעקבות מבצעים אגרסיביים של כל החברות שנלחמות על נתח שוק. גולן טלקום הייתה אחת החברות שהביאה לתחרות המואצת בעקבות מבצעים של 49 שקל בחודש, ובעקבותיה החריפה את התחרות חברת הוט מובייל וחברות ה-MVNO שיצאו במבצעים דומים וחריפים אף יותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.