הפרסומת החדשה של בייגל בייגל (יוניליוור ישראל), באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הממשיכה את הקו הפרסומי של הנער בפולין שחושב על טעמים חדשים לבייגלה דקים דקים, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות. שיעור האהדה לפרסומת גבוה ב-40% בהשוואה לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.6%. מניתוח הדמוגרפי של האהדה לפרסומת עולה, כי היא אהודה יותר בקרב גברים.
הפרסומת של נביעות, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, מתמקמת בראש מדד הפרסומות הזכורות בשבוע זה. עם זאת, שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-50% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.7% - מה שמעיד כי היא הצליחה להגיע למקום הגבוה בשל החולשה היחסית של שאר הפרסומות ששודרו בשבוע זה.
מפעל הפיס הכי מושקעת
הפרסומת של מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). סך השקעה זה נמוך משמעותית בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של השבוע שעבר, שהייתה של חברת הוט, בה הושקעו בשבוע שעבר כ-2.8 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה משמעותית בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 448 (לעומת 342 פרסומות בשבוע שעבר). גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-40 מיליון דולר (בהשוואה ל-33 מיליון דולר בשבוע שעבר).
פרסומות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.