31 שניות, 111 מיליון צופים: הפרסומת של דוגמנית-העל בר רפאלי ל"גו דדי" (Go Daddy) בסופרבול לא מפסיקה להעסיק את כלי התקשורת בארה"ב. בפרסומת נראית רפאלי מתנשקת עם "יורם", ובאתר "ביזנס אינסיידר" מספרים כי לצורך כך נדרשו לא פחות מ-45 טייקים.
"גו דדי" ניסו להעביר מסר פשוט בפרסומת: אנחנו גם סקסיים וגם חכמים. בפרסומת נראית רפאלי מתנשקת עם מהנדס החברה, וולטר, אותו גילם ג'סי היימן בן ה-34.
"הוא מעולם לא כיכב בפרסומת לסופרבול ומעולם לא התנשק עם דוגמנית", מסרו ב"גו דדי" למגזין "Adweek".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.