בוגרי מסלול הקופירייטינג בבית-הספר לפרסום ולעיצוב "הבצפר" יערכו תערוכה מיוחדת לרגל ציון 7 שנים לערוץ הוט בידור ישראלי.
בעבודותיהם יתייחסו הבוגרים לערכי תרבות בכלל ושל ערוץ הבידור בפרט, כל אחד לפי ראות עיניו. כך, העבודות יעסקו בנושאים כמו תרבות, גיבורי תרבות, בידור, אסקפיזם, אורבני, Fun, גאווה ישראלית ועוד.
ערוץ הוט בידור ישראלי מסקר את עולם הבידור הישראלי מזוויות שונות, כולל חדשות, ראיונות ועוד של כוכבי הברנז'ה המקומית. את הבוגרים מנחים רוני אפלבוים ועופר גולן מ"הבצפר" ומשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
התערוכה, שתוצג היום (א') בשעה 18:00 בהאנגר 22 בנמל תל-אביב, תציג את עבודות בוגרי המסלול ב-3 מדיות שונות.
לדברי מנכ"לית "הבצפר", ורד בטש, "מספר פעמים בשנה אנחנו מחפשים פרויקטים לא שגרתיים עבור הבוגרים המסיימים, מתוך כוונה ברורה לתרגל אותם עם אתגרים של לקוחות אמיתיים".
עוד הוסיפה בטש כי "בכל פרויקט אנו משלבים דיון עם זווית חברתית, וכך ערוץ הבידור הישראלי עונה כמו כפפה למשימה - הן ברמת התוכן והן בסוגיה של מהי באמת תרבות ישראלית. לא במקרה הוחלט להציג את התערוכה את בבית היוצר של אקו"ם".
מנכ"לית ערוץ הבידור, רינת קליין, הוסיפה כי "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם הפרויקט המרתק הזה וסקרנים לראות את עבודותיהם של תלמידי הקורס ופרשנותם הקריאטיבית לתכני ערוץ הבידור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.