"אפשר לשלול לחלוטין מקרה של מתקפת סייבר, זה לא המקרה. ככל הנראה הייתה תקלה באחד הרכיבים של הרשת, המקור שלה לא ידוע, אבל הצלחנו לאתר את הרכיב בו הייתה התקלה - לנטרל אותו ולהוציא אותו מהרשת".
כך אמר הבוקר (ב') בראיון לערוץ 2 מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, בהמשך לתקלה שהתרחשה אמש (א') ברשת של החברה. הרשת חזרה לפעול באופן סדיר ב-22:45.
- האם תתנו פיצוי ללקוחות?
שרון "השעה 07:15 בבוקר, קודם נבדוק את התקלה ואת המקור שלה, וכן נשקול את נושא הפיצוי".
בהודעה הרשמית שפרסמה הלילה פלאפון הודתה החברה בפרטים: "בשעה 23:00 הסתיימה התקלה ברשת פלאפון. התקלה, אשר נמשכה כ-4 שעות, אותרה במרכז הבקרה של החברה בשעה 19:05. החל משעה זו ועד 22:40 מרבית תנועת הדיבור וה-SMS לא פעלו".
בחברה המשיכו והסבירו כי "רשת הנתונים המאפשרת גלישה באינטרנט וכן אפליקציות דיבור כגון וואטס-אפ פעלו כסידרן. כל המהנדסים הבכירים של החברה ,יחד עם מהנדסי יצרני המערכות, פעלו על מנת לאתר את התקלה. לאחר ביצוע מספר פעולות החלה הרשת בהתאוששות מהירה. חקירת התקלה תימשך בימים הקרובים, ויופקו לקחים ככל שיידרש".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.