משרד התקשורת זימן את הנהלת חברת פלאפון לדיון בתקלה שאירעה אמש (א') בחברה. הזימון הוא הליך שגרתי, במסגרתו רוצה המשרד לקבל תשובות בנוגע לסיבות לתקלה ולאופן בו החברה טיפלה בה.
כזכור, "גלובס" חשף לפני כחודש את הנוהל שפרסם משרד התקשורת לגבי טיפול בתקלות חמורות בסלולר. מדובר בנוהל שנועד לאפשר לחברה הסלולרית להוריד את הרשת בשעת תקלה חמורה, ולהעלותה בהדרגה.
הסיבה לנוהל היא שמפעילים עשויים לחשוש מלהוריד את הרשת בשעת עומס כדי לא לפגוע בכל הלקוחות.
ואולם, מתברר כי ללא הפלת הרשת באופן יזום, הסיכוי להעלותה מחדש בשעת עומס, כאשר הלקוחות מנסים להתחבר, גורמת לקריסתה שוב. לכן נכתב הנוהל, שמטרתו להתמודד עם הבעיה ולאפשר לחברה לפעול בצורה מקצועית, ללא חשש מההשלכות של הורדת הרשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.