מרצדס בנץ מבית כלמוביל עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף ל-A-Class החדשה. הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון שקל, יכלול טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות. מדובר בסרטון שהופק בישראל.
מרצדס העולמית השיקה לפני מספר חודשים בעולם את ה-A-Class החדשה תוך כניסה לסגמנט הקומפקטיות, והשיקה רכב ספורטיבי צעיר ובכך הרחיבה את קהלי היעד של מרצדס. עד כה ההצלחה העולמית עומדת על מעל 100,000 רכבי A-Class.
הילית שמיר-דוידוב, מנהלת השיווק של חטיבת היוקרה בכלמוביל, מציינת כי הכניסה לסגמנט הקומפקטיות עם דגם ספורטיבי מביא עימו פעילות שיווקית ופרסומית ייעודית לקהל חדש.
מרצדס, המציעה היום מגוון רחב של דגמים לקהלים שונים, משיקה את ה-A-Class החדשה במחיר של החל מ-169,900 שקל. כניסה זו מרחיבה את קהל היעד ובהתאמה מצריכה התאמה של המדיום הפרסומי לאסטרטגיה החדשה.
את הקמפיין יוביל משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.