הסופרבול ה-47 שנערך בלילה שבין ראשון לשני גרף נתוני צפייה נמוכים יותר ביחס לשני משחקי הגמר הקודמים של ה-NFL. ועדיין, מדובר על התוכנית השלישית הכי נצפית בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית.
על-פי נתוני נילסן, המשחק שנערך בניו-אורלינס בין בולטימור רייבנס לסן פרנסיסקו פורטי-ניינרס, ושודר ברשת CBS, נצפה על-ידי 108.4 מיליון אמריקנים בממוצע (נתון המגלם רייטינג של 46.3%).
לשם השוואה, סופרבול 2012 בין ניו-יורק ג'איינטס לניו-אינגלנד פטריוטס רשם 111.3 מיליון צופים ברשת NBC, ואילו ב-2011, כשגרין ביי פאקרס פגשה את פיטסבורג סטילרס, כמות הצופים עמדה על 111.0 מיליון (FOX).
יש לציין כי הנתונים של סופרבול 2013 אינם כוללים את חצי שעת הפסקת החשמל, שהאריכה את ערב הצפייה. הסופרבול הנוכחי היה הראשון מאז 2005, שבו נרשמה ירידה בנתוני הצפייה.
4 הסופרבולים האחרונים הפכו לתוכניות הכי נצפות בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית. במקום החמישי עומד פרק הסיום של הסדרה "M*A*S*H", ששודר ב-1983 ונצפה על-ידי 105.97 מיליון אמריקאים בממוצע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.