ענקית התעופה של דובאי, "אמירייטס", חתמה על הסכם פרסום יוקרתי עם הפורמולה 1. על-פי ה"פייננשל טיימס", הספורט המוטורי יקבל מהחברה 200 מיליון דולר במשך חמש השנים הבאות, ובתמורה יעניק לה מיתוג ושטחי פרסום נרחבים ב-15 מירוצים שנערכים מדי עונת פורמולה 1. בעונה הבאה (2013) צפויים להתקיים 19 מירוצים בסך הכל.
זוהי לא הפעם הראשונה בה "אמירייטס" נכנסת לעסקי הפורמולה 1: ב-1996 היא העניקה במשך עונה אחת חסות ליצרנית מקלארן.
"אמירייטס" היא אחת המפרסמות הבולטות ביותר בספורט העולמי, ומשקיעה כספים בענפים רבים, ובפרט בכדורגל האירופי. בשבוע שעבר היא האריכה בחמש שנים את הסכם החסות המרכזי שלה (פרסום על קדמת חולצות המשחק) עם מועדון הפאר הצרפתי פריז סן-ז'רמן, עבור סכום של 125 מיליון אירו לחמש שנים. היא משמשת כספונסרית המרכזית של מילאן האיטלקית, ארסנל האנגלית והמבורג הגרמנית - כשהחל מהעונה הבאה (2013/14) תחל להיות נותנת החסות המרכזית גם של קבוצת הענק הספרדית ריאל מדריד.
ברני אקלסטון, מנכ"ל הפורמולה 1, אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני מאוד שמח לצרף לרשימת הספונסרים הגלובליים שלנו חברה כל כך יוקרתית כמו 'אמירייטס'. אני בטוח שההסכם איתנו יעזור להם בתוכנית ההתרחבות שלהם".
אגב, במסגרת החוזה בין הצדדים, יוכלו לקוחות "אמירייטס" לצפות בשידורים ישירים של מירוצי הפורמולה 1 במהלך הטיסות אליהן יעלו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.