בתום אחד המכרזים הארוכים שידע ענף הפרסום, הוכרז משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב כזוכה בתקציב הפרסום של הדואר - כך נודע ל"גלובס". בשלב הסופי הוא התמודד על התקציב מול משרדי הפרסום y&r ישראל וראובני-פרידן.
כפי שנחשף בעבר, למרות השינויים שנערכו בתנאי ההגשה של מכרז הפרסום של הדואר, רוב המשרדים שעומדים בתנאי הסף בחרו גם בסיבוב הנוכחי של המכרז שלא לקחת בו חלק. המכרז הנוכחי היה המשך של אחר, שנגנז לפני מספר חודשים.
עבור גליקמן מדובר בתקציב מוכר, שכן הוא זה שטיפל בו ב-5 השנים האחרונות. ההחלטה על יציאה למכרז חדש הייתה טכנית, שכן חברת דואר ישראל כפופה לחוק חובת המכרזים.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הדואר עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.