הפרסומת של בייגל בייגל, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%, עם עוצמת אהדה הנמוכה ב-20% מהממוצע.
יש לציין כי שיעור הזכירות של הפרסומת היה נמוך, כנראה מכיוון שהיא שודרה בהיקף מצומצם השבוע.
הפרסומת של yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, בכיכובה של כוכבת "סיינפלד", השחקנית ג'וליה לואי-דרייפוס, מתמקמת בראש מדד הפרסומות הזכורות בשבוע הראשון להופעתה, עם שיעורי זכירה נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.8%, כאשר עוצמת הזכירה נמוכה ב-10% מהממוצע. במדד האהדה מדורגת הפרסומת במקום הרביעי.
yes - המושקעת ביותר
הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
סך השקעה זה הינו מעט נמוך בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של מתחרתה העיקרית - חברת הוט, כאשר סך ההשקעה עמד על כ-1.7 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 458 (לעומת 448 פרסומות בשבוע שעבר); כאשר גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-40 מיליון דולר.
אהובות זכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.