קבוצת עמינח משיקה מזרן חדש של המותג קינג קויל. החברה מדווחת כי השקיעה חצי מיליון שקל בפיתוח, והיא מתכוונת להשקיע במהלך השיווקי 3 מיליון שקל.
המזרן מבוסס על טכנולוגיות שפותחו עבור תוכנית החלל האמריקאית. שוק המזרנים בישראל נאמד במחזור של כ-500 מיליון שקל לשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.