הקומיקאי אלי יצפאן מככב בקמפיין פרסום חדש של בנק יהב - הקמפיין הראשון שיוצר עבורו משרד הפרסום LEAD, לאחר שזכה בתקציב לפני מספר שבועות.
יצפאן נחשב אמנם לקומיקאי מוביל, אך בעבר הוא נמנע כמעט לחלוטין מהשתתפות בפרסומות, והחברה היחידה שעמה עבד הייתה ויסוצקי.
בקמפיין החדש לבנק יהב, שימשיך למצב אותו כבנק שפתוח לכולם ולא רק לעובדי מדינה, יגלם יצפאן דמויות של בעלי מקצוע שונים, בין השאר: טייס, צוללן ורקדנית פלמנקו, על מנת להמחיש שהבנק פתוח ו"משתלם לכולם".
משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב הפרסום של בנק יהב לאחר שהבנק נפרד ממשרד הפרסום דרורי-שלומי, זאת מאחר שבדרורי העדיפו להתמודד במכרז על תקציב בנק אגוד. באגוד עדיין לא קיבלו הכרעה בנוגע למשרד שיטפל בתקציב, אך בבנק יהב הספיקו בינתיים לערוך מכרז, שבו השתתפו משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, שמעוני-פינקלשטיין ופוגל-אוגילבי.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף התקציב של בנק יהב מתחילת 2012 עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון. בשנת 2011 היקף הפרסום עמד על כ-4.5 מיליון דולר.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ומבעלי LEAD: "הקמפיין מבטא את הנגישות של בנק יהב לכלל הציבור, תוך פנייה בגובה העיניים ובצורה הומוריסטית, על מנת להעמיק בקרב הצרכנים את התפיסה שבנק יהב פתוח לכולם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.