שבוע לאחר שחברת כרטיסי האשראי כאל השיקה מועדון הטבות לבתי עסק, גם אמריקן אקספרס משיקה מועדון הטבות, שייקרא "מועדון עסקים קטנים". אלא שבעוד מועדון הלקוחות של כאל מיועד לבתי עסק קטנים-בינוניים שסולקים באמצעות החברה, הרי שבאמריקן אקספרס המועדון מיועד לעסקים בעלי כרטיס אשראי אמריקן אקספרס ביזנס.
ההטבות המוצעות לבתי העסק אינן קשורות להיקף השימוש בכרטיס או להיקף הסליקה של בית העסק. מלבד הטבות בדמות הנחות בחברות המעניקות שירותים לבתי עסק כגון חברות שליחויות והשכרת רכב, מציעה אמריקן אקספרס הטבות נוספות.
בין היתר, אמריקן אקספרס מבצעת שיתוף-פעולה עם חברת ZAP דפי זהב, ובמסגרתו יוכלו בתי העסק לקבל חשיפה ממוקדת באתר, וכן יקבלו חבילה הכוללת הקמת אתר ופרסום למשך שנה. עוד מציעים באמריקן אקספרס הקמת אתר סלולרי בהנחה באמצעות חברת BEESMART.
"מועדון העסקים הקטנים גובש לאחר מחקרים שערכנו בנושא ודרכם למדנו את צורכי העסק הקטן. זהו חלק מהאג'נדה הבינלאומית של אמריקן אקספרס המקדמת את אוכלוסיית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים", אמרה אירית בטאט, סמנכ"לית השיווק של החברה.
תחום העסקים הקטנים היה עד לאחרונה מתחת לרדאר של הבנקים וחברות כרטיסי האשראי, אלא שבשנתיים האחרונות הבינו גופים פיננסיים שונים שמדובר בקהל יעד משמעותי. אמריקן אקספרס משתייכת לישראכרט שבשליטת הפועלים, שסימן את העסקים הקטנים כקהל יעד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.