הילה הרמולין-רונן, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים, היא אשת השיווק של ינואר 2013 מטעם איגוד השיווק הישראלי.
הרמולין-רונן זכתה בתואר בזכות המהלך של "יום עסקים קטנים". מטרת המהלך הייתה לעודד קניות בעסקים קטנים, ובכך לחזק את הקשר בין הבנק ללקוחות העסקיים.
המהלך הצליח לייצר תודעה ציבורית שמקשרת בין בנק הפועלים לבין "העסקים הקטנים".
במסגרת המהלך נקראו תושבי ישראל לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים. ההשתתפות הייתה פתוחה לכל בתי העסק הקטנים בארץ, ללא קשר לבנק שבו מתנהל חשבונם.
ועדת השיווק של האיגוד נימקה את הבחירה: "התוצאות של המהלך מדברות בעד עצמן. נרשמו אליו כ-19 אלף בתי עסק, ונמדדו יותר מ-80% מודעות בקרב כלל הציבור למהלך. המהלך מצביע על אסטרטגיה שיווקית ברורה, ממוקדת וארוכת-טווח, אשר טשטשה את הגבול בין פעילות שיווקית מסחרית לפעילות חברתית".
הרמולין-רונן ניהלה עד יולי 2011 את מועדון הנוסע המתמיד והשיווק הדיגיטלי בחברת אל-על.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.