משרד הפרסום אברהם מעבה את שדרת הניהול שלו: ל"גלובס" נודע כי עידו קריב מצטרף למשרד בתפקיד מנהל קריאייטיב. קריב שימש בשנה האחרונה כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
קריב החזיק בתפקיד בגליקמן במשך שנה. קודם לכן הוא שימש בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב ביהושע, לצד שחר פילר.
קריב פרש מיהושע סמוך לתקופה שבה פרש מהמשרד מי שנחשב באותה עת למספר 2 - ניסים מויאל. כיום גם מויאל עובד במשרד הפרסום אברהם - זאת לאחר שהצטרף אליו כשותף לפני כשנה.
פרסום אברהם נוסד לפני יותר מעשור. במשך מספר שנים נחשב המשרד לבוטיק קריאייטיב מהסוג שכמעט לא קיים בישראל, ולמרות שהמשרד לא נמנה עם 20 משרדי הפרסום הגדולים, הוא הצליח להחזיק בלקוחות כגון רנואר, נייצ'ר ואלי, רד בול, יגואר, הולנדיה ועולם הקולנוע.
בשנים האחרונות נראה כי פרסום אברהם שם לעצמו למטרה לגדול באופן משמעותי, ולצורך כך צירף לעצמו שותפים אסטרטגיים. בשלב ראשון הצטרף כשותף וכמנכ"ל דודיק כץ, ששימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל סחר ב"גלובס". בהמשך הובא איש האסטרטגיה הבכיר ניסים מויאל, שהפך אף הוא לשותף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.