קבוצת טיים וורנר שוקלת למכור את רוב חטיבת המגזינים שלה לתאגיד מרדית', המוציא לאור מספר מגזינים כמו למשל "Better Homes" ומגזין הגינון "Gardens".
לפי מקורבים לשיחות, התאגיד ירכוש את כל המגזינים של טיים מלבד שלושה - "Time", "פורצ'ן" ו"ספורטס אילוסטרייטד".
לדברי המקורבים, תאגיד מרדית' מעונין יותר במגזינים "People" ,"Real Simple" ו-"InStyle", שיצטרפו לליין שלו המיועד בעיקר לנשים.
על-פי דיווחים שונים, היקף העסקה עשוי לנוע בין 2.4 ל-3 מיליארד דולר.
רובין סטיינברג, סגן נשיא חברת המדיה MediaVest, אמר כי אם העסקה תושלם, מרדית' תהפוך למוציא לאור הגדול בשוק ולבעל התפוצה הרחבה ביותר. הוא הוסיף כי הקבוצה תהפוך כעת לכוח משמעותי ביותר בהגעה לקהל יעד נשי ושיווק לנשים בכל הגילאים.
באחרונה הודיעה קבוצת טיים כי היא מתכוונת לפטר כ-500 עובדים - 6% מסך העובדים בחברה. החברה נימקה את המהלך בירידה במכירות המגזינים ובכיווץ של תחום הפרסום בפרינט. מנגד, חטיבת הטלוויזיה שלה הקבוצה, שכוללת בין היתר את HBO ורשתות כבלים נוספות, סיפקה עבורה את מרבית ההכנסות.
הצדדים סירבו להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.