תקציב הפרסום של חברת הליסינג אופרייט ליס חוזר למשרד הפרסום יהושע TBWA - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי המשרד זכה בתקציב לאחר מכרז שבו לקחו חלק גם משרדי הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי, פרסום אברהם ובורודה-קפלן.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של אופרייט ליס עמד ב-2011 על כ-3.1 מיליון דולר במחירי מחירון, וב-2012 על כ-4 מיליון דולר, כלומר - היקף תקציב ריאלי של כמיליון דולר.
משרד הפרסום יהושע כבר טיפל בתקציב הפרסום של אופרייט ליס, אך חלק אותו עם משרד פרסום אחר - אקסיומה.
לפני כשנה קיבל יהושעTBWA לטיפולו את תקציב הפרסום של חברת הליסינג שלמה SIXT. באופרייט ליס סברו כי יש ניגוד אינטרסים בין התקציבים, וההתקשרות עם יהושע נפסקה.
אולם הרומן של יהושע עם שלמה SIXT היה קצר-מועד: פחות מחצי שנה הספיקה לשני הצדדים כדי להפסיק את ההתקשרות ביניהם, ותקציב שלמה SIXT חזר למשרד ארועטי-ברמן שטיפל בו עד המעבר ליהושע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.