חברת הסטארט-אפ הישראלית Tracx, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת לנטר מידע ושיחות באינטרנט וברשתות חברתיות, חתמה על הסכם עם תאגיד המזון האמריקאי Kraft, בהיקף של מאות אלפי דולרים.
במסגרת ההסכם תספק Tracx נתונים בזמן אמת על פעילות חברתית ברשת, שמהם תוכל Kraft ללמוד תובנות אודות המותגים השונים שלה.
מבחינת Tracx מדובר בלקוח גדול נוסף שמצטרף לשורה של לקוחות בינלאומיים, בהם קוקה-קולה, חברת המדיה פוקס, סירס, לוריאל ועוד.
חברת Kraft היא חברת המזון והמשקאות הגדולה בארה"ב והשנייה בגודלה בעולם. בין המותגים שהיא משווקת: שוקולדים של קדבורי ומילקה, עוגיות אוריאו, מסטיק Trident ועוד.
ההסכם נחתם בסיוע מנהלת ענף ניו-מדיה במכון היצוא, לי אבירם שושני, והנספח המסחרי בשיקגו, יריב בכר, במסגרת רוד-שואו שקיימו חברות טכנולוגיה ישראליות בארה"ב במארס אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.