הפרסומת שלפניכם של שברולט היא אחת המושקעות ביותר שראינו בשוק הרכב. בשבוע שעבר יצאנו לטעום את מי שעומדות מאחורי הצילומים הנהדרים הללו, הלא הן השברולט ספארק, הסוניק והקרוז.
אחד הסגמנטים הרותחים היום היא ללא ספק סגמנט המיני, בתחרות העזה על ליבו של הרוכש מבינים כל היצרנים כי המשחק האמיתי על מצוי במפרט הפנימי. שברולט מצידה מציגה את הספארק המהווה כ-7.5% משוק רכבי המיני בישראל שזכתה בין היתר למתיחת פנים חיצונית.
צפו בדגמים החדשים, המפרט המלא והמחירים - בסרטון המצורף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.