ענקית התקשורת אנדמול רכשה את זכויות ההפצה לפורמט השעשועון "המכנה המשותף" בעבור למעלה מ-40 מדינות.
השעשועון פותח על-ידי האחים רועי ועמרי אבן-טוב וחברת ארמוזה פורמטס של אבי ארמוזה. העסקה התממשה לאחר שארמוזה פורמטס מכרה להפקה ושידור 40 פרקים של הפורמט לצ'אנל 4 הבריטי, שבחר להפיק את הפורמט באמצעות חברת אנדמול הבריטית והמפיק דיוויד פלינט, יוצר הפורמט "אל תפיל את המיליון".
בין שלל המדינות בעבורן נרכש הפורמט: ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, רוסיה ומדינות שונות בסקנדינביה ובדרום אמריקה.
"המכנה המשותף" ("The Common Denominator"), הוא שעשועון מקורי בו נבחנים המתמודדים על החשיבה היצירתית שלהם, בבחינת "זה לא מה שאתה יודע, זה איך שאתה חושב".
3 המתמודדים בכל תוכנית מתבקשים באמצעות חשיבה אסוציאטיבית למצוא את המכנה המשותף בין שני מושגים ומונחים בתרבות הפופולרית. בתוכנית 3 סבבים, כשהמתמודד האחרון שנשאר יכול לזכות בפרס על סך 25 אלף דולר.
ארמוזה מסר: "אנו גאים ביכולתנו לקחת פורמט שלא שודר בארץ ולמכור אותו בעוצמה כה רבה להפצה רחבה בצמרת הטלוויזיה הבינלאומית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.