בצל המשבר בענף הפרסום, איגוד חברות הפרסום יקיים יום עיון בנושא העמלות בענף. הכנס יתקיים ב-24 בפברואר במלון הילטו בתל-אביב, וישתתפו בו בכירים בענף.
רווחיות משרדי הפרסום נשחקה בשנתיים האחרונות, בעיקר מאז פרוץ מחאת קיץ 2011. במשרדי פרסום רבים ובקרב לקוחותיהם דנים בשאלת המתודה הנהוגה והאם היא המתאימה ביותר לעבודה מול הלקוחות.
"הנהלת איגוד הפרסום החליטה לקדם את הדיון הציבורי המשותף בין כל הגורמים בתעשייה בנושאי שקיפות ושיטות תגמול שונות המקובלות בעולם", נכתב בהודעה שהוציא האיגוד לתקשורת.
בין המשתתפים בכנס: יו"ר איגוד חברות הפרסום, מודי כידון; יו"ר איגוד השיווק והמשנה למנכ"ל תנובה, אייל מליס; מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים, אלי כהן; סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של פרוקטר אנד גמבל, רבקה קהת; סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם, עופר לוי; מנכ"לי חברות הפרסום הגדולות ועוד.
"ענף הפרסום מצוי במשבר המאיים על קיומו", מסר כידון. "השחיקה המתמשכת ברווחיות משרדי הפרסום מאיימת לכרות את הענף עליו יושבת התעשייה כולה. יום העיון יטפל בסוגיה הבוערת ביותר הנמצאת במרכזו של סדר היום, והיא שיטת התגמול של משרדי הפרסום והתמורות שיחולו בה. אני שמח שבכירי התעשייה יופיעו ביום העיון ויעניקו מניסיונם לדיון הציבורי לפתרון הסוגיה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.