באליגם הודיעה היום (ג') על רכישת אתר האופנה "ברנדה". האתר הוקם לפני כשנה וחצי על-ידי נטע-לי גולדרט וליאור בש.
זוהי הרכישה הרביעית של באליגם, כאשר בעבר הספיקה לרכוש את אתר הקופונים "יממה", "אמא לייק" ו-d-day.
שוק הקניות החברתיות בארץ שימש בעבר כזירה למעל 100 אתרים שונים, והוא הולך ומתכנס לאתרים גדולים ובינוניים, כמו גם ממקד את עצמו בנישות ובקהלי יעד מפולחים.
"באליגם הגדירה את תחום הפלאש סיילס כאסטרטגי וכאחד ממנועי הצמיחה של החברה במהלך 2013", אומרת טל לב, מנכ"לית באליגם.
מלבד קופונים, באליגם מנסה באחרונה לצאת לנישות נוספות והשיקה בספטמבר גרסת בטא של באליגם shop, חנות מקוונת למכירת מוצרים פיזיים. ההנחות אמנם לא גבוהות כמו הקופונים הרגילים, אך הדגש הוא על האיכות של המוצרים ושל חוויית המשתמש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.