פחות משנה אחרי רכישת רשת ACE, מכריזה אלקטרה מוצרי צריכה, שרכשה את הרשת, על מיתוג מחדש ושיפוץ סניפי הרשת, במטרה להעניק להם מראה אחיד. לדברי יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, החברה תשקיע במהלך 18 מיליון שקל.
עד כה חודשו בהתאם לקונספט החדש הסניפים בירקונים, ברעננה, בחוצות המפרץ, ביהוד ובבאר-שבע. עד לסוף שנת 2013, יחודשו יתר סניפי הרשת, במקביל לפתיחת שני סניפים חדשים, בכרמיאל ובצומת סגולה בפתח-תקווה.
הסניפים החדשים ימותגו תחת השם "קנה ובנה" ויהיו מיועדים לקהל המסורתי דתי. ACE תגבה את המהלך בקמפיין פרסומי שיוביל אלון גל.
גם מותג הריהוט "דובל'ה", שנמצא בבעלות הרשת, עובר מתיחת פנים תחת הקונספט "דובל'ה - רהיטים תוצרת בית".
יצוין כי ACE עברה ברבעון השני והשלישי של 2012 לרווחיות תפעולית, אך תוצאותיה לרבעון הרביעי טרם פורסמו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.