איש העסקים יצחק תשובה לא שומר טינה: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת IDE העוסקת בהתפלת מים. החברה נמצאת בבעלות קבוצת דלק שבשליטת תשובה (50%) וכי"ל (50%).
במסגרת המכרז חיפשה החברה משרד פרסום שייתן מענה לקריאייטיב ואסטרטגיה בתערוכות ועיתונות מקצועית, תוך פנייה לשוק מקצועי בתעשיית הטיפול במים, הכוללת מפעלים גדולים, ממשלות, עיריות, רגולטורים בעולם וכדומה.
למתמודדים לא הוגדר תקציב סופי, אך לפי ההערכות, מדובר בכ-2-3 מיליון שקל במחירים ריאליים.
על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום, אך לשלב הגמר הגיעו שניים: מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי.
"אין גבול לציניות"
הבחירה במקאן איננה טריוויאלית. רק לפני שנה ביקר אילן שילוח, יו"ר קבוצת מקאן-אריקסון, את התנהלותו של תשובה בנושא הסדר החוב של דלק נדל"ן, תוך שהוא מצייץ בטוויטר כי "ההפסדים על הציבור בדלק נדל"ן והרווח בגז הולך אליו. זהו צדק חברתי ברור ומוצדק. אין גבול לציניות".
בהמשך ביקר שילוח את התנהלות הגופים המוסדיים: "שתיקת הכבשים: המוסדיים שמייצגים את הציבור והפנסיה שלו שותקים ולא תובעים מתשובה להחזיר את כל הכסף עד השקל האחרון", כתב והוסיף: "שייתן את מניות הגז".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.