"איום מבפנים": איראן מפעילה נשק חי וצלפים - נגד חולדות

הטיימס הלונדוני: מדובר בחולדות ענקיות שמשקלן מגיע עד ל-4.5 ק"ג, ככל הנראה לאחר שעברו מוטציה עקב חשיפה לקרינה רדיואקטיבית באיראן ■ עד כה הצלפים הרגו כ-2,200 חולדות ■ נשק גרעיני, נציין, עדיין לא הופעל...

אם לא מספיקה המתיחות המדינית והצבאית עם כל העולם המערבי, איראן נאלצת להתמודד גם עם "איום" מבפנים - חולדות. עם ניסיון רב ב"חיסולים", איראן הפעילה בימים האחרונים צוותי צלפים שיירו וידבירו את המוני החולדות שמציפות את טהראן - כך לפי דיווח בטיימס הלונדוני.

אולי זה לא מתקבל בהפתעה גמורה שאיראן מפעילה נשק חי גם על חיות ולא רק נגד מתנגדי הממשל וכדומה (אם כי בזעזוע), אבל השלטונות ברפובליקה האיסלמית נאלצו להפעיל נשק חי נגד החולדות לאחר שרעל שפיזרו הוכח כלא יעיל ושהחולדות פיתחו עמידות בפניו.

10 צוותים של צלפים פוזרו ברחבי טהראן והם יוצאים כל לילה ל"ציד", ונעזרים כמובן באמצעים לראיית לילה כמו אינפרה אדום. "זה הפך למלחמה של 24/7", אמר ראש הסוכנות להגנת הסביבה באיראן. "אנחנו משתמשים ברעל במשך היום, ובצלפים בלילה".

לפי הדיווח, מדובר בחולדות ענקיות שמשקלן מגיע עד ל-4.5 ק"ג, ככל הנראה לאחר שעברו מוטציה עקב חשיפה לקרינה רדיואקטיבית באיראן. עד כה הצלפים הרגו כ-2,200 חולדות. נשק גרעיני, נציין, עדיין לא הופעל...