מניית הערב: נרכשה ומזנקת בכ-28% במחזור "מפלצתי"

חברת טוטל סיסטם הודיעה כי בכוונתה לרכוש את החברה תמורת 1.4 מיליארד דולר במזומן ■ העסקה משקפת פרמיה של כ-30% על מחיר המניה אמש בתום המסחר ■ מחזור המסחר במניה עומד על כ-31.5 מיליון מניות

חברת טוטל סיסטם (סימול: TSS) הודיעה הערב (ד') כי בכוונתה לרכוש את חברת ההחזקות NetSpend Holdings תמורת 1.4 מיליארד דולר במזומן. העסקה משקפת פרמיה של כ-30% לפי מחיר המניה בתום המסחר אמש בוול סטריט.

נטספנד מספקת ללקוחות שירותים בנקאיים הכוללים בין היתר כרטיסי אשראי, בעוד טוטל סיסטים עוסקת במתן שירותי סליקה אלקטרוניים למוסדות פיננסים שונים.

"אנו מעוניינים להרחיב את מגוון השירותים ולספק ללקוחותינו גם כרטיסי אשראי ושירותים פיננסים אחרים שלא הענקנו להם עד כה", אמר טרוי וודס, מנכ"ל טוטל סיסטים. בעקבות העסקה, החברה צופה גידול של כ-8%-10% ברווחים ב-2013, לעומת הערכה מוקדמת לגידול של 6%-8% בלבד.

נטספנד נסחרת לפי שווי שוק של כ-1.09 מיליארד דולר ומכפיל רווח של 71. מוקדם יותר החודש המניה צללה לשפל של כ-10.6 דולר למניה ומחזור המסחר הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים עמד על כ-560 אלף מניות. אולם, בעקבות העסקה מניית החברה מזנקת בכ-28% ובמחזור עצום של כ-31.5 מיליון מניות.