פדיון הרשתות הקמעונאיות עלה בשנת 2012 במחירים קבועים ב-3.8%, בהשוואה לשנת 2011. מדובר בעלייה גבוהה יותר מהעלייה שנרשמה בשנת 2011, שעמדה על 1.4% בלבד - כך עולה מנתונים שפרסמה היום (ה') הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק כוללים את פדיון הרשתות המתמחות במזון ופדיון הרשתות המתמחות במוצרים אחרים, לרבות מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני-קיימא, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
רשתות הטקסטיל וההלבשה רשמו את הגידול הגבוה ביותר בפדיון - 9.8% (במחירי קבועים).
ברשתות של מוצרים בני-קיימא נרשם גידול של 3.2%, וברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה נרשם גידול של 3.7%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.