הלמ"ס: פדיון הרשתות הקמעונאיות צמח ב-2012 ב-3.8%

רשתות הטקסטיל וההלבשה רשמו אשתקד את הגידול הגבוה ביותר בפדיון - 9.8%

פדיון הרשתות הקמעונאיות עלה בשנת 2012 במחירים קבועים ב-3.8%, בהשוואה לשנת 2011. מדובר בעלייה גבוהה יותר מהעלייה שנרשמה בשנת 2011, שעמדה על 1.4% בלבד - כך עולה מנתונים שפרסמה היום (ה') הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.‏

נתוני הפדיון ברשתות השיווק כוללים את פדיון הרשתות המתמחות במזון ופדיון הרשתות המתמחות במוצרים אחרים, לרבות מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני-קיימא, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.‏

רשתות הטקסטיל וההלבשה רשמו את הגידול הגבוה ביותר בפדיון - 9.8% (במחירי קבועים).‏

ברשתות של מוצרים בני-קיימא נרשם גידול של 3.2%, וברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה נרשם גידול של 3.7%.‏