האם מניית גוגל , שמחירה הגיע השבוע לשיא כל הזמנים, תמשיך למעלה? אנליסט CLSA, ג'יימס לי, מאמין שמדיניות הפרסום החדשה של ענקית האינטרנט תזניק את המניה למחיר של 1,000 דולר - מחיר המשקף פרמיה של 20%.
לטענת לי, מערכת הפרסום החדשה, שנקראת Advanced Campaigns, תשנה את הדרך בה לקוחות ירכשו פרסום של מילות מפתח מגוגל, כך שהם יוכלו למקד את החיפוש על ידי סוג מכשיר, מיקום ואפילו שעה ביום.
"המערכת החדשה תהיה פשוטה עבור עסקים קטנים ובינוניים. אנו חושבים שזה יוסיף מפרסמים שירכשו מילות מפתח, וכך המחיר עבור לחיצה של משתמשים יעלה", כך אומר לי. "הרלוונטיות הולכת לעלות במערכת החדשה, וזו הסיבה שהתמחור הולך לעלות".
לי מעריך שזו הדרך בה גוגל תסגור את הפער בין תמחור פרסומות בטאבלטים, סמארטפונים ומחשבים אישיים, וכי זה יקרה ביוני-יולי השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.