במסגרת המיתוג המחודש שמתכננת קבוצת ה-NBA ניו אורלינס הורנטס, ישתנה החל מהעונה הבאה (2013/14) שם הקבוצה (תיקרא ניו אורלינס פליקאנס, "השקנאים"), הלוגו של הפרנצ'ייז, וגם מדי המשחק.
כעת, מתברר כי גם בתחום היחסים עם הקהל צפויה רפורמה משמעותית: מחירי הכרטיסים והמנויים של הקבוצה יוזלו משמעותית, בשיעור של 81%. כך מדווח העיתון "ניו אורלינס טיימס-פיקאיון".
המהלך אמור לסייע לניו אורלינס להגדיל את כמות הקהל שלה, שעומדת על 13,656 אוהדים למשחק - מקום 29 מתוך 30 קבוצות ה-NBA.
על מהלך המיתוג המחודש של ההורנטס אחראי איש העסקים האמריקאי טום בנסון, שרכש את הקבוצה לפני כעשרה חודשים בתמורה ל-338 מיליון דולר. בנסון מחזיק גם בקבוצת הפוטבול של ניו אורלינס - הסיינטס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.