איגוד השיווק הישראלי בחר את מהלכי ההשקה המנצחים של הרבעון האחרון של 2012. הזוכים הם פיוז טי של קוקה-קולה ישראל, טרילוגיית "50 גוונים" בהוצאת ידיעות ספרים, האגיס בנים/בנות של חוגלה-קימברלי וקמח שמרים אסם.
מדובר בפעם הראשונה שהאיגוד מעניק את פרס ההשקה של הרבעון. הבחירה בהשקה המנצחת נעשית על בסיס בחינת קריטריונים כגון: מהלך שהחדשנות בו ברורה ובולטת, התייחסות למוצר או שירות משמעותי בקטגוריה, תרומה לקטגוריה, תשומת לב צרכנית, חשיפה במדיה ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.