שי אגסי, המייסד של חברת בטר פלייס שפוטר ממנה לאחרונה, פרסם פוסט ברשת החברתית לינקדאין, במסגרתו הוא מתוודה כי "היה מאוד מתסכל לשמוע את דעתו של ביל קלינטון על המיזם וסיכויי הצלחתו".
אגסי מספר כי בפגישה עם קלינטון הוא העריך כי המכוניות החשמליות הראשונות יעלו כ-32 אלף דולר ויהיו צרכנים עשירים או "ירוקים" שיהיו מוכנים לשלם מחיר כזה, שהוא גבוה בהרבה ממחירה של מכונית ממוצעת בארה"ב. לאחר מכן יגיעו גם צרכנים אחרים שיבינו שלאורך זמן הם יחסכו כסף עקב החסכון בדלק.
קלינטון הגיב מיד: "אתם צריכים למכור את המכונית בכ-3,000 דולר ואולי אף לתת אותה בחינם כדי להגיע לצרכן הממוצע, זה שיש לו מכונית בת 8 שנים ורוצה להחליף אותה. אם תמכרו אותה במחיר יקר יחסית, עד שתגיעו לקהלים גדולים יעברו הרבה מאוד שנים".
זה היה מאוד מתסכל לשמוע את דעתו, אומר אגסי. "ואז שאלתי אותו - איך אפשר להרוויח ככה כסף? קלינטון ענה: "אני לא יודע. אתה הוא האיש החכם כאן בסביבה, אתה אמור לבוא עם תשובה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.