קבוצת חצי חינם, המחזיקה במתחם שרונים בהוד-השרון, משקיעה 3 מיליון שקל באירוע beauty mall. האירוע יכלול מתחמי יופי ואופנה, לייף סטייל, בישום, טרנדים, מתחמי פופ-אפ ועוד.
האירוע השיווקי, שייערך החל מ-11 למארס, הוא חלק מההיערכות לקראת הקניות לחג הפסח.
המתחם, שנפתח לפני כשנתיים, עבר לאחרונה תהליך של שינוי בתמהיל, במסגרתו הוחלפו כ-30% מחנויות המתחם בחנויות אופנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.