פייסבוק הודיעה הערב (ו') על כינוס מסיבת עיתונאים ב-7 במארס על מנת לחשוף עיצוב חדש ל-News Feed, שם רואים המשתמשים עדכונים ותמונות מחבריהם ברשת החברתית. המניה מגיבה בעליות בוול סטריט.
החברה הזמינה כתבים למטה שלה ביום חמישי הבא, אך כמובן גם מפרסמים ומשווקים יתעניינו בעיצוב החדש מאוד, ובעיקר במיקומים שתקצה החברה לפרסום ב-News Feed החדש.
באירוע האחרון שכינסה החברה כינה המייסד מארק צוקרברג את ה-News Feed כ"אחד מ-3 עמודי התווך" של פייסבוק. שני העמודים האחרים הם כלי החיפוש והטיים-ליין.
במקביל, פייסבוק בוחנת עיצוב חדש גם לטיים-ליין בקרב משתמשים בניו-זילנד, מדינה בה משתמשת פייסבוק כמעבדת ניסוי באופן קבוע. במילים אחרות, פייסבוק נמצאת בעיצומו של תהליך "מתיחת פנים" משמעותי ברשת החברתית הפופולרית בעולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.