אלפי לקוחות של הוט מובייל קיבלו בטעות הודעת ניתוק פתאומית בגין חוב שלא סולק. מוקד החברה מוצף בפניות, וזמן ההמתנה ארוך מהרגיל בגלל התקלה. מוקדני החברה מתנצלים ומודים כי ההודעה נשלחה בטעות וכי אין ללקוחות חובות.
את ההודעה החלו לקבל הלקוחות כבר אתמול במכתבים. בשיחה עם המוקדנים הם מודים כי ההודעה נשלחה בטעות לכל הלקוחות, גם לאלה שמשלמים וגם לאלה שלא משלמים, והם מביעים התנצלות על כך. החברה מצידה טוענת כי הודעת הניתוק נשלחה רק ללקוחות שלא שילמו, אך ייתכן כי ישנם לקוחות שקבלו בטעות את הפנייה.
נדגיש כי פנייה יזומה למוקד החברה העלתה כי המוקדנים מודים כי מדובר בהודעה שנשלחה לכל הלקוחות, והם אף מודים שישנו עומס חריג בגלל התקלה.
כאמור, הוט מובייל ממשיכה לטעון כי ההודעה נשלחה לאלפי לקוחות, שמתוכם בודדים אכן קיבלו את ההודעה בטעות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.