הסטיישנים רשמו בשנים האחרונות צמיחה לא מבוטלת בשוק הישראלי, בעיקר בפלח משפחתיות הציים. המבחר עתיד לקבל תגבור בחודשים הבאים בזכות שני דגמים חדשים, שמוצגים בתערוכת ז'נבה.
הראשון הוא דגם הסטיישן של ההונדה סיוויק, שהוא הראשון מסוגו במשפחת הסיוויק. המכונית, שבינתיים מוצגת על תקן "קונספט", ארוכה וגבוהה מעט מהסיוויק האצ'בק אבל חולקת איתה את עמדת הפיקוד, את השלדה ואת המנועים. ייצורה בטורקיה צפוי להתחיל לקראת סוף השנה לצד הסיביק הנוכחית.
במקביל נחשפת גם גרסת הסטיישן ("ואריינט") של הפולקסווגן גולף החדשה, שמציעה הרבה מקום למטען ומבחר מנועים ותיבות הילוכים מקביל לזה של הגולף האצ'בק החדשה. עדיין לא ידוע מתי היא תגיע גם אלינו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.