בסוף השבוע הודיעה פייסבוק על מסיבת עיתונאים שהיא מכנסת ב-7 במארס במטה שלה בפאלו אלטו, ובה היא צפויה לחשוף עיצוב חדש ל-News Feed, העמוד הראשי של הפייסבוק בו העדכונים השוטפים של המשתמשים.
בין שאר השינויים בעיצוב ב-News Feed, פייסבוק תציג את המיקומים שהיא תקצה לפרסום, ועוד שינויים קוסמטיים בעמוד הראשי.
באתר mashable פירסמו את העיצוב החדש המתוכנן של ה-News Feed, כפי שנחשף אצל גולשים מניו זילנד, המדינה המשמשת כמעבדת הניסויים של פייסבוק באופן קבוע וגם הפעם היתה הראשונה לנסות את המראה החדש.
לפי המסתמן, השינויים בעמוד הראשי של משתמשי פייסבוק יכללו עיצוב חדש של סרגל הניווט בראש העמוד, בו מוצגים הפרטים האישיים של המשתמש, החברים שלו, התמונות ושאר העדכונים (ראו תמונה).
שינויים בפייסבוק 7.3
השינוי השני שצפוי, הוא בתפריט ה-About, מתחת לתמונת הפרופיל. שינוי נוסף הוא העברת ציר ה-timeline לחלק הימני העליון של העמוד, תוך החלפת מקום עם המודעות. השינויים, אם כך, רלוונטיים למליארד משתמשי פייסבוק אבל גם למפרסמים, דהיינו דפי האוהדים של העסקים והמותגים הגדולים.
שינוי נוסף שמסתמן והופיע לאחרונה באופן מפתיע בדפים מסוימים, מרחיב את פונקציונליות כפתור השיתוף. כאשר תשתפו לינק או תמונה מאתר, תופיע האפשרות לעשות LIKE לעמוד האתר בפייסבוק ממש מתחת לתמונה או הסיפור המשותף (ראו תמונה).
שינויים בפייסבוק 7.3
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.